Sprawozdanie z rytuału

Oto jak opisuje moja znajoma rytuał oczyszczający relacje z duszami innych osób, który wykonała [jest to zapis z gg]. Trzeba dodać, iż relacja z duszami, które moja znajoma widziała w wizji, pochodzi z dawnego, nie obecnego wcielenia. Krzywdy, które im zadała były bardzo dawno uczynione. Nie przeszkadzało to jednak w oczyszczaniu relacji.

Rytuał był wykonany wg. konkretnego przepisu.

20:38:47 B:
a ja wczoraj zrobilam rytual i poruszenie nastapilo
20:39:17 B:
opowiedziec teraz?
20:39:25 A:
tak, jeśli chcesz
20:39:38 B:
no jasne ze chce, caly dzien sie przymierzam
20:39:45 A:
bo to ważniejesze !!
20:39:53 A:
proszę opowiedz!
20:39:53 B:
a wiec rozpoczelam rytual i przyszli wszyscy
20:40:27 B:
stali jak zawsze w milczeniu a ja poklony bilam namietnie, powiedzialam tak jak mowiles, ze zabralam im marzenia, ze zmienilam radyklanie zycie na gorsze itd
20:40:40 A:
aha
20:40:47 B:
prosilam o wybaczenie, zwrocilam honor i wolnosc itd, wzielam odpowiedzialnosc, to chyba powtarzam z 10 razy
20:41:08 B:
i nagle oni jak zaczeli mnie atakowac, dzidami jakimis, kijami, wkurzeni
20:41:21 B:
na maxa, wyzywali mnie, zli maxymalnie, az czerwoni byli z tej zlosci
20:41:28 A:
ooo….
20:41:36 A:
??
20:41:47 B:
to ja dalej i mowie im ze ja ich rozumiem, ze wiem ze tak sie moga czuc i ze to doceniam ze chca mi okazac te emocje i nadal klepie te poklony
20:42:06 A:
dobrze!
20:42:07 B:
i nagle przestali , i zaczeli plakac wszyscy
20:42:27 B:
to ja znow, ze rozumiem ich cierpienie, ze sie solidaryzuje, ze tez czuje wielki smutek
20:42:34 B:
i ze sie ciesze ze chca go uwolnic
20:42:39 A:
pięknie..
20:42:40 B:
i ze to doceniam
20:43:16 B:
i pzrestali plakac, tak troche, bo byli smutni i poprosili mnie o modlitwe zeby mogli tez zal i zlosc i nienawisc do mnie jakos uleczyc
20:43:43 A:
mhm
20:43:44 B:
to sie pomodlilam , ze prosze o ulge w cierpieniu, zeby mogli to puscic, zeby mogli rozpoczac zycie z miloscia, radoscia , bez zalu i cierpienia
20:44:14 B:
i twedy tak troche im ulzylo, dalej stali i zrozumialam ze oni musza miec czas, ze im troche lepiej, ale musza odpoczac…
20:44:39 B:
i zakonczylam rytual i powiedzialam ze oczywiscie przyjde jeszcze i bardzo ich zapraszam, zebysmy mogli to dokonczyc i uwolnic do konca
20:44:55 B:
troche szok nie?
20:45:04 A:
bardzo piękny proces..
20:45:12 A:
gratuluję..
20:45:16 B:
tez sie poplakalam razem z nimi, ja mam silna empatie rozwinieta i jak ktos placze to ja tez
20:45:17 A:
to wczoraj jeszcze?
20:45:20 B:
tak
20:45:31 B:
tak czulam ze musze
20:45:41 A:
mhm.. bardzo ładnie Ci poszło
20:45:44 B:
mimo ze bylam zmeczona, ale chyba dobrze ze nie zostawilam tego
20:46:02 A:
idzie Ci do przodu bardzo pięknie!
20:46:16 B:
tez tak mysle, wczulam sie chyba, wiesz ja tak mysle ze ja nie bylam do konca uswiadomiona tego co im zrobilam, tak na sucho to niby wiem, ale musialam to poczuc
20:46:21 A:
oj, chyba był dobry moment, jeśli tak poszło..
20:46:47 A:
tak, ważne jest odczucie u siebie, współczucie, empatia
20:46:49 B:
a wczoraj pzrejrzalam na oczy, jak zobaczylam ich zlosc a potem takie wielkie nieszczescie
20:47:07 A:
bo to przez empatię dusza nie daje osobowości żyć
20:47:10 B:
no wklasnie, ja chcialam wczesniej na logike uwolnic a tak sie nie da

11 Komentarzy (+add yours?)

  1. izabela
    Maj 30, 2013 @ 00:52:16

    Ja ostatnio też robiłam rytuał i miałam dziwne uczucie , rozmawiałam z moim nie żyjącym już chłopakiem. On płakał a ja razem z nim , on się śmiał a ja razem z nim

  2. SwiatDucha
    Maj 31, 2013 @ 12:51:09

    Może to trochę dziwić, ponieważ ludzie zwykle nie dokonują takich rzeczy. Więcej, uważają je za niemożliwe. Stąd jak toś już to robi, to może pojawić się wrażenie „dziwności”.

  3. izabela
    Maj 31, 2013 @ 23:35:20

    Być może, pewnie masz racje. Ale ja ostatnio mam co raz to więcej takich dziwnych spotykających mnie spraw. A wszystko zaczeło się jakiś miesiąc po mojej śmierci klinicznej

  4. SwiatDucha
    Czer 01, 2013 @ 17:56:31

    nie raz słyszałem o tym, że po takim doświadczeniu uruchamiają się różne możliwości, wglądy

  5. Conchita
    Czer 03, 2013 @ 11:20:24

    „to ja oczekuje przebaczenia i zlozenia mi holdu za to, czego doznalem”
    Tristen: jest spore ryzyko, że się nie doczekasz…

  6. izabela
    Czer 03, 2013 @ 13:29:56

    Nie wiem jak u was ale ja przejęłam taktykę : co dzień rano powtarzam sobie słowa: WYBACZAM SOBIE WSZYSTKO! I WYBACZAM WSZTSTKIM MOIM WROGOM Całe zło życzenia. Bo tak naprawdę za to wszystko co się dzieje w okuł nas to My sami jesteśmy odpowiedzialni za to. To my przecież wybieramy sobie taką drogę, nikt nas nie zmusza itp. Często sobie powtarzamy Boże dlaczego mnie to spotkało, prosiłem Cie i modliłem się o to byś mi pomógł( a tu same nieszczęścia, wszystko układa się nie po naszej myśli). Nie raz jest tak że jeśli spotka nas coś nie po naszej myśli to wcale nie jest powiedziane że Bóg nam nie pomógł. Właśnie może w taki sposób stara nam się pokazać że czas coś zmienić i ta odwrotność jest nam niezbędna .

  7. izabela
    Czer 03, 2013 @ 13:56:58

    @ TRISTEN . Wiem że ciężko się przełamać, wyczuwam w Tobie wiele złego nastawienia do wszystkiego co Cię otacza. Ja też tak miałam ! Ale naprawdę od czasu kiedy powtarzam sobie rano te słowa moje codzienne życie się zmieniło na lepsze. Oczywiście nie rozkazuje Ci postępować podobnie jak ja, ale może spróbuj, nic Cię to nie kosztuje zobaczysz zaczniesz dostrzegać nie tylko negatywy, ale i też pozytywy. Musisz odpychać negatywne myślenie, i zobaczysz że zacznie ci się lepiej żyć .

  8. izabela
    Czer 03, 2013 @ 14:27:54

    Wypowiadam to w formie deklaracji, która ma się zapisać trwale w podświadomośći.Wymaga to sporo pracy ale można sobie poradzić. Kiedyś miałam słabość do alkoholu ( i to bardzo wielką) tak podświadomie sobie wszystko ustawiłam że na alkohol teraz nie mogę patrzeć! a do ludzi pod wpływem alkoholu mam straszny dystans nawet bym powiedziała że działają na mnie odpychająco.

  9. Conchita
    Czer 03, 2013 @ 22:32:21

    Tristen: nie wiem, gdzie Ty mieszkasz (w miejscowości popegeerowskiej?), ale ja widzę wokół siebie szeroki wahlarz ludzi o przeróżnych postawach… Nie można po prostu powiedzieć: „wszyscy” są tacy czy inni. Rzeczywiście Polacy lubią narzekać, ale też rozładowują sobie w ten sposób napięcia i podtrzymują rozmowę :).

    Wiesz, nosisz w sobie gniew, urazę itp. – ale to tylko Ciebie niszczy a nie tych, którzy Ci zawinili… Złe intencje wobec innych uderzają w Ciebie niszcząc Ci energetykę i przyciągając kontakty z ludźmi, którzy będą Ci szkodzić. Bo to program, który sam się realizuje w polu świadomości… Czy naprawdę chcesz dalej tego doświadczać?

  10. SwiatDucha
    Czer 03, 2013 @ 23:40:45

    > co dzień rano powtarzam sobie słowa: ..

    to wygląda bardzo dobrze! pojawia się swoboda i realistyczne postrzeganie.

  11. izabela
    Czer 03, 2013 @ 23:44:56

    I tak właśnie dokładnie się czuję. Swobodnie i bardzo realistycznie 🙂 to naprawde działa bardzo pozytywnie. Polecam wszystkim 🙂

Komentarze

Follow Opowieści o duchowości on WordPress.com
