kim/czym są krokodyle?

Moją nazwę tego typu obciążenia duchowego stosuję za Awiessałomem Podwodnym.

Inne określenia na zjawisko „krokodyl” to:

symbiont [jako że współpracuje z nosicielem, czyli osobą obciążoną],

pasożyt [jako, że pasożytuje na takiej osobie i zabiera jej życie duszy],

reptiljan [od reptile – co oznacza „gad”],

k. – w moich tekstach występuje taki skrót na słowo „krokodyl” po to, aby nie wzmacniać tej wibracji.

Krokodyle są na tyle powszechne, że psychologowie stworzyli ileś określeń, aby te obciążenia opisać: „narcyz”, „osoba o osobowości nieprawidłowej”, „osoba uzależniona od alkoholu”, „osoba uzależniona od narkotyków”… tak, to wszystko można zakwalifikować do tego typu obciążenia. Jeśliby podzielić obciążenia generalnie na yin i yang, to k. są typu yang. Nie są refleksyjne w znaczeniu takim, że nie odpowiadają na pobudzenia ze świata, a raczej same tworzą pobudzenia czy też prowokują swoimi działaniami otoczenie [decyzjami, posunięciami, poruszeniami, również energetycznymi]. Dokładniej opisuję k. w innych miejscach. Tam też można uzyskać informacje o różnych cechach k.:

  • zachowaniu,
  • budowie,
  • umiejscowieniu,
  • funkcjonowaniu,
  • atakach,
  • ofiarach

Przypatrywałem się długo temu zjawisku, na płaszczyźnie ezoteryki i psychologii. Zresztą moje zadanie na to wcielenie jest właśnie takie – rozpatrzeć zagadkę krokodyli. Możesz się domyślić, iż moje obciążenia są komplementarne – typu yin.

Rosjanin, Awiessałom Podwodnyj opisał ten typ obciążeń w swoich książkach [co prawda dosyć skromnie]. Jednak to było dla mnie tak ważne (jest to dla mnie jeden z głównych tematów karmicznych życia), że sam zacząłem temat drążyć i rozszerzać. Oczywiście sam miałem bardzo silny kontakt z takim obciążeniem u osoby bardzo mi bliskiej i bardzo mocno w życiu przez to ucierpiałem.

Dzięki Podwodnemu możemy zobaczyć, iż k. to są konkretne sprawy w życiu człowieka, nie zaś nieopisywalne, trudne do uchwycenia zachowania, z którymi zresztą niewiadomo co zrobić.

Krokodyle jest to obciążenie komplementarne do wejść. Odpowiada wejściom w ten sposób, iż może łatwo prowokować gniew, ponieważ ludzie z krokodylami nie zważają na innych. Mało również się przejmują w niektórych momentach innymi ludźmi, są określani jako “narcyzi”. Określenie „analfabeta emocjonalny”, czy też „aleksytymik” również odnosi się do tego rodzaju powiedzmy oględnie zaburzeń.

Dalsze szersze informacje o tym typie obciążeń

Komentarze

Follow Opowieści o duchowości on WordPress.com
