Miłość źródłem życia

Przypominam sobie czasy dzieciństwa, kiedy nie byłem świadomy obciążeń duchowych i tego, co się dzieje w świecie.

Żyłem po prostu z serca i to mi wystarczało.

Moim zdaniem właśnie miłość z serca jest portalem „powrotu”, czy „portalem” oświecenia.

Piszę w cudzysłowie, ponieważ jest to powrót do poprzedniej postawy, bo nie w czasie, ani w przestrzeni jest to podróż.

Wyjście jest proste, ale wiąże się z zrzuceniem, porzuceniem, rozpłynięciem ego. Jest pójściem – jak dla mnie – własnie najprostszą drogą , prostopadłą do płaszczyzny systemu. Nie trzeba w obszarze systemu iść dokądkolwiek. Miłość, dobroć, radość, życzliwość – to może posiadać JAKAKOLWIEK istota na JAKIMKOLWIEK poziomie, z jakąkolwiek ilością ciał rozwiniętych czy nierozwiniętych.

Kwestia rozwoju ciał subtelnych wiąże się z lepszym radzeniem sobie w świecie, z ogarnianiem zadań, wypełnianiem ich. Jednakże to miłość i serce są środkiem życia. Wiele jest rozproszeń ku temu. Wiele jest osób, które są przekonane o większej wadze innych spraw.

Ja jednakże uważam, że to miłość, dobroć, życzliwość są najistotniejsze.

 

Komentarze

Follow Opowieści o duchowości on WordPress.com
