Spotkania dla czytelników witryny

Witajcie!

Dzisiaj chciałbym Wam coś zaproponować. Kilka osób pyta się mnie, czy znam kogoś tu czy tam, aby pogadać o sprawach duchowych, życiowych, aby coś zweryfikować, co przeczytali na witrynie, wymienić poglądy, spytać, itp.

A mnie się takie spotkania w realu podobają! 🙂

[real czeka! – to hasło reklamowe dla zagrzebanych w internecie 🙂
jedynie nie chodzi o market :)))]

Proponuję zagoszczenie do grupy Facebooka:

Spotkania Świat Ducha [link]

I okazuje się, że nawet w Londynie są osoby, które się dzięki listom ze mną wymienianym spotykają. Zwłaszcza dla Starych Dusz spotkanie kogoś o podobnej wrażliwości i celach życiowych nastręcza kłopotu. A chcą czasami tylko pogadać.

I dlatego mam propozycję dla chętnych.

Jeśli chcesz spotkać się w obrębie swojego miasta, okolicy z kimś, poznać się, pogadać, wyślij list na adres:

swiatducha@gmail.com

i napisz w nim, że chcesz takiego kontaktu, podaj swoje imię bądź nick i adres mailowy,

miasto i województwo [bądź region] w zależności od potrzeby.

Zaznacz, czy interesuje cię spotkanie lokalne, czy każdy może pisać. Możesz dodać, jakie sprawy cię interesują szczególnie, np. numerologia, ezoteryka, rebirthing, itp.

[Zastrzegam sobie edycję tych informacji dla utrzymania krótkości i niezaniżania wibracji – jak ktoś powie, że się nekromancją zajmuje, to chyba jednak tego nie podam 🙂 ]

Ja zbiorę to w listę i posortuję wg. miast, regionów. Wyślę tą listę wszystkim, od których dostanę maila.

Jeśli ktoś trafi na ten tekst w późniejszym terminie, to mail z listą będę ponawiał dajmy na to co 2 -3 miesiące, tak, aby nie za często i nie za rzadko. Oczywiście jeśli ktoś napisze, że już nie chce dostawać, to nie dostanie więcej tej listy, a jego dane zostaną z niej usunięte.

Przysyłając do mnie mail rozumiem, że godzicie się na przetwarzanie tych danych o których piszę powyżej.

Co mogę podpowiedzieć – to dla zachowania prywatności nie przyjmuję numerów telefonów oraz pamiętajcie, że na portalach z pocztą można sobie dodatkowe konto założyć konkretnie do tego celu [zwykle za darmo]. I wtedy, jeśli coś pójdzie nie tak, możesz wysłać mi maila o usunięciu danych, a ponadto skasować to konto i już nikt nie dojdzie do tego kontaktu.

Uwaga! Sami wiecie, że są ludzie i ludziska. Osoby, które czytają moją witrynę są zwykle już sporo świadome i różnych zjawisk i siebie. Natomiast wiem z praktyki, że mogą jeszcze mieć obciążenia. Jakie obciążenia? Ano każde, dowolne, to, że ktoś jest zainteresowany duchowością nie wskazuje, że akurat ktoś taki jest „czysty”, wolny od obciążeń. Może być bardziej świadomy duchowo, ale obciążenia – zdarzają się! I wiele osób często ma oczekiwania – o, wiesz, to taki wydawałoby się uduchowiony człowiek, a tu [i tu następuje opis historii, jak to on/a postąpił/a w jakiś sposób, który nie licuje z duchowością]. No cóż – taki świat i raczej trzeba się do tego przyzwyczaić i być uważną, uważnym z kim nawiązujemy znajomości. Bo chyba inaczej się nie da.

Ja osobiście nawiązałem kilka takich, z których później wręcz uciekałem, mimo politycznej poprawności [na pozór wszystko było w porządku]. Ale jak mnie krokodyle pojadły, jak mnie wejścia przytruły, jak mnie zatrucia od wejść hipnotyzowały [próbowały włączyć mnie w swoje śnienie], to tylko ja sam wiem 🙂 .  Ludzie tego zwykle nie chcieli, ba, nawet nie byli zbytnio świadomi co ich obciążenie robi, a ja się skręcałem.

Jednak jest wiele świetnych kontaktów, które nawiązałem i to one przeważają mi nad ryzykiem wejścia w niekomfortową znajomość. A poza tym – uczę się, z każdą znajomością czegoś kolejnego się uczę.

I z takim nastawieniem [aby nie dać się pokrzywdzić] proszę podchodzić do tych kontaktów.

15 Komentarzy (+add yours?)

  1. Becia
    List 19, 2013 @ 18:39:07

    Hello Andrew 🙂

    Genialny pomysł!!!! Myśle, ze to świetna sprawa spotkać się z ciekawymi ludźmi i porozmawiać o niecodzienności, ja jestem ZA.

    Irlandia, Limerick, Cork, okolice 🙂

    Pozdrawam Cię serdeczne
    Becia

  2. pit
    List 20, 2013 @ 14:29:13

    „real czeka!” – że niby w sklepie się mamy spotykać? nie w każdym mieście jest real…
    oczywiście żart;)

  3. jaskółka
    List 21, 2013 @ 09:50:00

    To świetny pomysł, Andrzeju.Ja mam właśnie taką potrzebę pogadania z kimś. A i Tobie będzie lżej. Gdyby pomysł zadziałał,zmniejszy się być może ilość wysyłanych maili do Ciebie i podniesie się Twój wewnętrzny komfort.:) Czy oprócz tematu zainteresowań i miejsca pobytu należy podać swój wiek ? 🙂

  4. SwiatDucha
    List 24, 2013 @ 22:50:06

    wiek chyba niekoniecznie, ale jak ktoś chce to czemu nie.

  5. SwiatDucha
    Gru 02, 2013 @ 02:38:00

    dotychczasowe lokalizacje wymieniane przez zgłaszających się:

    Łowicz (Łódzkie) / Warszawa (mazowieckie)
    Irlandia, Limerick, Cork, okolice 🙂
    Londyn
    Lublin i Warszawa
    Kraków, Rzeszów, Tarnów, Dębica
    Warszawa/Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
    Wrocław

  6. Małgorzata
    Kwi 21, 2014 @ 20:58:49

    Witam
    Czy mógłbyś rozwinąć wątek hipnotyzowania przez zatrucia od wejścia?
    Mam zatrucie sięgające czakry serca i związane z tym zaburzenia psychiczne. Co to znaczy, że zatrucia próbowały włączyć Cię w swoje śnienie? Chciałabym wiedzieć jak działam na innych.

  7. SwiatDucha
    Kwi 22, 2014 @ 12:43:12

    Małgorzata, dzięki za pytanie, odpowiadam na stronie:
    https://swiatducha.wordpress.com/2012/08/12/ofiary-zatrucia-od-wejscia/

    pod hasłem Hinpotyzowanie

  8. Małgorzata
    Kwi 22, 2014 @ 13:18:29

    Dzięki za odpowiedź. Źle Cię zrozumiałam. Myślałam, że to ja będąc zatruta od wejścia jakoś hipnotyzuję innych.

  9. A.
    Paźdź 24, 2014 @ 00:16:52

    Ja jestem chętna!!! Wrocław 🙂
    Czy pomysl spotkań nadal aktualny? bo cos przycichło..

  10. SwiatDucha
    Paźdź 24, 2014 @ 07:36:47

    Witaj A.
    We Wro już dwa razy spotkaliśmy się teraz pod koniec lata. I było przyjemnie.
    Jest też nadzieja na dalsze spotkania.

  11. A.
    Paźdź 24, 2014 @ 13:05:41

    Ooo.. To świetnie. Ja chętnie dołączę. Mógłbyś coś więcej powiedziec, ile osób się stawiło i gdzie się spotykacie?

  12. SwiatDucha
    Paźdź 28, 2014 @ 10:58:38

    W Nalandzie, było nas 4 osoby i dobrze się ze sobą mieliśmy.

  13. agnieszka
    List 19, 2014 @ 23:33:09

    JA też chce pójść na takie spotkanie.. Szczecin

  14. SwiatDucha
    List 20, 2014 @ 00:03:37

    Czy jest może jakiś znający się na rzeczy a uprzejmy informatyk,
    któryby podpowiedział prosty sposób
    na skontakowanie się czytelników witryny z różnych miast tak,
    aby mogli się wymienić się informacjami gdzie i kiedy by się chcieli spotkać?

    Byłbym wdzięczny, takie rozwiązanie bym zaimplementował z wielką radością, ponieważ sprawa mnie samego przerasta organizacyjnie.

  15. A.
    List 20, 2014 @ 00:12:57

    Rewelacja! Wreszcie jakis ruch w temacie 🙂 Z tym informatykiem i organizacją tego wg miast to świetny pomysł. Przyłączam się do prośby Autora.

Komentarze

Follow Opowieści o duchowości on WordPress.com
