Gdy Dusza nie jest oczyszczana

Odpowiedziałem na list pewnej pani, która zastanawiała się nad tendencjami karmicznymi, które obecnie przeżywa w formie pewnych inklinacji własnej Duszy i pojawiającego się razem z nimi mocnego przeżycia. Dusza jej lgnie do pewnych przeżyć, które z kolei wywołują silne emocje. Nie trzeba doświadczać tych przeżyć na sobie, nie trzeba angażować się w realne wydarzenia. Wystarczy, że się o nich myśli, że się o tym fantazjuje. Dusza i tak to bardzo przeżywa. Wręcz zmusza tą panią do skupiania swoich myśli na tym temacie.

Tak się wyraża tendencja karmiczna. No i oczywiści, jak przystało na obciążenia – jest to po prostu nieprzyjemne.

Pozostaje pytanie: co z tym robić?

Odpowiadam:

Rozważania kwestii tak dużych kłopotów z poprzednich wcieleń są normalnymi echami reinkarnacyjnymi. Dusza się zastanawia jak widzieć swoje dawne zachowanie i jak je oceniać. Jako, że sama nie jest refleksyjna, to próbuje jakoś załawić tą sprawę stosując analogie. I stąd przychodzą podobne wydarzenia jak kiedyś, Dusza je „zaprasza”. Obecne próby odniesienia się do tych samych tematów mają jej zapewnić rozwiązanie tematu, zagadnienia, zagadki. No i liczy na Świadome Ja, że jej pomoże, poprowadzi ją w gąszczu tych dylematów.

Niezałatwione sprawy wielowcieleniowe wywołują.. czy nawet można powiedzieć, że powołują etykę. Człowiek, który potrafi sobie ułożyć, poczyścić własne sprawy karmiczne nie ma wątpliwości etycznych, ponieważ ma na bieżąco poczyszczone relacje swojej Duszy z tym, co przeżywała ona w dawnych czasach.
W takich działaniach Wyższe Jaźnie mocno wspierają Duszę w zrozumieniu wydarzeń, relacji, więc w czasie aktywnej pracy nad karmą przestaje mieć ona wątpliwości. Oczywiście także Świadome Ja wspiera Duszę, ponieważ dokonuje tak potrzebnych wglądów i refleksji.

Jednak, gdy sprawy karmiczne z wielu wcieleń nawarstwiają się, a nie są oczyszczne,  to Dusza próbuje jakoś sobie z tym dać radę poprzez kombinowanie, czyli
buduje konstrukcje etyczne, np.typu „czy Bóg jest wredny?, bo przecież.. [i tu próbuje przypasować opis wydarzenia karmicznego, które ma coś w tej etyce udowodnić]”

A więc warto robić to, co poleca Leszek Żądło:
afirmacje z odpowiedziami,
medytacje
relaks
rebirting
modlitwy
sesje oczyszczające poprzednie wcielenia i obecne także

Mnie to przekonało bardzo mocno i w miarę szybko – jak się koncentruję nad własnymi przeżyciami, doświadczeniami, oczyszczam je i ich pamięć, to Dusza przestaje czuć dyskomfort i przestaje blokować łączność z Bogiem.

Można powiedzieć, że im bardziej ktoś NIE działa z sobą, im bardziej blokuje swoją pamięć i udaje, że jest ok, tym bardziej stara się być
etyczny, poprawny, godny, religijny, fundamentalistyczny, itd. Rozpatruje teorie stworzenia, ocenia czy Bóg dobrze robił, czy  nie, czy to istotnie Bóg zrobił, itd. To Dusza próbuje się „ustawić” w obrębie tego, co spotyka w codzienności. Nie mając refleksji – kombinuje, spekuluje, próbuje być „etyczna”.. itd.

Byle nie spojrzeć pod dywan, gdzie zamiecione wielowcieleniowe śmieci.

Dlatego Twoje pytanie: „Czy w ogóle należy próbować to rozumieć??” jest tu jak najbardziej na miejscu.

Nie chodzi bowiem o rozwiązanie
tych dylematów moralnych,

a o oczyszczenie się z obciążeń, wtedy różnorakie dylematy znikną.

 

Dostałem taką odpowiedź:

„Chciałam podziękować za wskazanie mi regresingu, by zrobić oczyszczenie. Pomogło niesamowicie. Związana byłam w którym wcieleniu z czarnoksiężnikiem, miałam kody, wczepienia, i nie wiem co jeszcze.. Spotkałam go w tym życiu, pojawiły się niesympatyczne odczucia, obrazy, niemożność odczepienia się od niego mentalnie, cierpienia także fizyczne.

Podczas sesji uwolniłam się od przeszłości, odzyskałam wolność, mam spokój i radość. Serdecznie pozdrawiam, [imię zastrzeżone].”

Komentarze

Follow Opowieści o duchowości on WordPress.com
