Opowieści o oczyszczaniu światłem

Sylwia Giza, mieszkająca w Chicago, opowiada o swoich przeżyciach z oczyszczaniem. Ciekawe jest to, że działo jej się to często zupełnie swobodnie i samorzutne doświadczenia. Niemniej dużo samo pracowała też nad tymi sprawami duchowymi.

Może macie podobne doświadczenia?

[link]

Co prawda „ludzie wychodzą z kościoła przeważnie się bardzo dobrze czują” – to może być jej osobiste doświadczenie. Bo raczej u osób mających więcej karmy duchowej to słyszę od nich różne opowieści niechętne dla religii. A Sylwia Giza inaczej – traktuje to z akceptacją.

 

 

3 komentarze (+add yours?)

  1. Henryk K.
    Kwi 01, 2016 @ 13:15:09

    Ooooo, temat dla mnie bardzo bliski. Miałem podobne doświadczenia, również związane z oddychaniem i patrzeniem w Słońce.

    Ja robiłem przez blisko rok medytację „obserwatora”, średnio powiedzmy z 5 godzin tygodniowo. Zapalałem świecę, wyciszałem się, obserwowałem swoje myśli. Cała sztuka polegała na tym by nie podążać za myślami a je obserwować. Myśli przychodziły z różną intensywnością, często nie było łatwe pozostanie w roli obserwatora. No ale z czasem było coraz lepiej. Myśli przychodziły, trwały i zanikały jeżeli nie podążałem za nimi. Potrzebowałem tutaj przyjąć rolę neutralnego obserwatora.

    W efekcie końcowym udało mi się dojść do etapu „bycia”. Tam gdzie mózg/umysł/osobowość nie przeszkadza, jest całkowite wyciszenie, po prostu jestem i żadna myśl mi nie przeszkadza. Wtedy pojawiło się Światło, narastająca jasność i błogie narastające uczucie uzdrawiającego ciepła w ciele …..

    http://oczyszczanie-duchowe.blogspot.com/

  2. SwiatDucha
    Kwi 01, 2016 @ 19:37:35

    Cieszę się Heniu, że to jakoś ci się spodobało.
    Życzę powodzenia w dalszej praktyce!

  3. Henryk K.
    Kwi 01, 2016 @ 22:06:28

    Dziękuję Andrzeju 🙂

    Szukałem ludzi z takimi doświadczeniami jak miałem 15 lat temu ale nie znalazłem.
    A tutaj, dziś jest Pani Sylwia która ma niemal identyczne doświadczenia rozwojowe
    jak moje i o dziwo również zajmuje się obecnie oczyszczaniem tak jak ja 🙂
    Podobieństwa zaskakujące jak dla mnie i jestem tym mocno pozytywnie zadziwiony 🙂 http://oczyszczanie-duchowe.blogspot.com/

Komentarze

Follow Opowieści o duchowości on WordPress.com
