Poziom bogactwa a Dusza

Poniżej umieszczony jest link do pliku audio, w którym mówię o zależnościach między zasobnością, zamożnością, bogactwem a Duszą, jej postawami. Sprawa jest wielotorowa, złożona, więc proszę nie oczekiwać prostych rozwiązań. Dużo wątków jest ogólnie znanych, ale z niektórymi treściami jeszcze się nie spotkałem gdzie indziej.
Nie proponuję tu wielu rozwiązań, raczej rozważam obszar tematu. Sprawa jest poważna, więc pewnie będzie do niej powrót.

Link do pliku w formacie mp3

[Link do oryginalnego pliku audio]

W poszczególnych minutach mówię o:

1′. Bogactwo jest najcięższe do przerobienia, do poprawienia.
2′. Czakra podstawy a centrum serca fizycznego [in. centrum woli, ego]  – tradycyjne podejście ezoteryczne a podejście systemu Human Design.
5′. Działanie centrum woli w otoczeniu plemiennym.
9′. Wyzyskanie energii z centrum woli przez inne osoby.
13′. Pieniądze są uznawanym nośnikiem wartości przez Dusze. Rozmowy osobowości z Duszą.
20′. Dusze same wybierają poziom bogactwa człowieka. Kryterium tego wyboru jest osobiste subiektywne odczucie sprawiedliwości u Duszy.
22′. Amerykanie mający młodsze Dusze mają łatwiej, łatwiej potrafią zaspokajać swoje potrzeby materialne.
29′. Wzmacnianie poziomu bogactwa z pomocą wzięcia symbionta.
33′. Dusza wybiera swój status materialny i uznaje go za właściwy.
35′. Wraz z wiekiem uzależnienia stają się silniejsze i stabilniejsze.
39′. Status materialny jako poziom z którego Dusza patrzy na inne Dusze.
43′. Zmiany: afirmacje bez i z odpowiedziami.
53’25” Temu misiu 🙂

Plik audio jest w formacie AAC, można go odsłuchać w przeglądarce, albo pobrać na komputer i tam go słuchać.

Jeśli nie czytałas/eś tekstu o Duszy [link], to warto najpierw się z nim zapoznać.

Jakby was interesowały jakieś konkretne aspekty to proszę o uwagi w komentarzach.

 

27 Komentarzy (+add yours?)

  1. Marc
    Kwi 19, 2016 @ 15:54:01

    Podoba mi się. Odnośnie HD, może jakieś porady dla osób bez zdefiniowanego centrum serca?

  2. Manuela
    Kwi 19, 2016 @ 16:20:31

    Pojawił się jakiś błąd w pliku.

  3. Marc
    Kwi 19, 2016 @ 17:00:38

    U mnie działa.

  4. oczko
    Kwi 19, 2016 @ 18:00:48

    też mam problem z otworzeniem nagrania. Media player nie otwiera.(:

  5. oczko
    Kwi 19, 2016 @ 18:11:40

    Jestem ciekawa Waszego zdania: Czy jeżeli rodzimy się z niezdefiniowaną czakrą serca to już według HD tak pozostaje czy można coś z tym zrobić.Skoro wyznacznikiem takiego diagramu jest data i miejsce urodzenia to znaczy,że nie mamy wolnej woli i wpływu na zmianę np wspomnianej tu czakry serca?

  6. Manuela
    Kwi 19, 2016 @ 20:06:36

    U mnie pojawia się informacja po otwarciu strony o następującej treści: „Ups. Podczas odtwarzania tego pliku dźwiękowego nastąpił błąd”.

  7. SwiatDucha
    Kwi 19, 2016 @ 21:46:21

    Manuela
    jeśli nie działa, to coś trzeba zrobić
    ja bym proponował zainstalowanie sobie darmowego odtwarzacza

    Media Player Classic
    ja jestem od lat nim zadowolony, działa w wielu zastosowaniach.
    http://filehippo.com/pl/download_media_player_classic/

    albo jeszcze mniejszy a o fajnej funkcjonalności „1 by 1”, który odgrywa muzykę wg. katalogów na dysku,
    świetne rozwiązanie
    http://www.majorgeeks.com/files/details/1by1.html

    napisz czy zadziałało!

  8. SwiatDucha
    Kwi 19, 2016 @ 22:00:09

    oczko
    Ponoć są tzw. tranzyty jak w astrologii, czyli energia planety nachodzi i mamy ponoć tą energię dostępną – czakrę zdefiniowaną przez jakiś czas.
    ALE osobiście nie czuję tego, albo może to jest, ale na jakichś innych zasadach, albo w mniejszej intensywności.

    Ra Uru Hu mówił, że warto się cieszyć z niezdefiniowanych czakr, bo tu mamy możliwość swobody.
    I rzeczywiście, jak tak medytuję nad moimi górnymi zdef. czakrami, to czuję się mocno sztywny w tych obszarach, co by nie powiedzieć. Tak, jakbym nie miał możliwości wyboru co się zdarzy, tak jak z tymi tekstami na witrynę – lecą, przychodzą tematy jeden po drugim, ale ja ich raczej nie wybieram, ew. niektóre pomijam, natomiast nie podejmuję ich aktywnie.
    mówią w HD że czakry dwie są presjujące: podstawa i korona.
    Mnie to korona regularnie presjuje.

    A i inne zdefiniowane centra też podobnie: mam swoje zdanie i mam trudności z otwartością na inne podejścia.

    A przy otwartych centrach to już nie: z automatu ciało się słucha otoczenia, co tam jest, co jeszcze można ciekawego zobaczyć, nauczyć się, itp.

  9. Manuela
    Kwi 19, 2016 @ 22:12:20

    Niestety nie mogę ściągnąć tych programów. 😦

  10. Marc
    Kwi 19, 2016 @ 22:32:43

    Tak czytam o tych niezdefiniowanych centrach, coś powoli mi się klaruje, jak to można wykorzystywać. Zrozumiałem już coś chyba w kwestii podejmowania działań (jako generator). Z bogactwem jeszcze mi się rozpracowuje, że tak powiem.

  11. deazehai
    Kwi 19, 2016 @ 22:50:46

    Mi ten plik otwiera program o nazwie VLC Media Player (po pobraniu pliku na dysk i odpaleniu w programie). Ale podejrzewam, że inne programy też odpalą. Dzięki Andrzej za kolejne wartościowe nagranie.

  12. Henryk K.
    Kwi 19, 2016 @ 22:57:10

  13. Henryk K.
    Kwi 19, 2016 @ 23:05:13

    Prawdopodobnie te osoby które mają problem z odtwarzaniem tego pliku nie maja zainstalowanego kodeka acc na komputerze.

  14. SwiatDucha
    Kwi 20, 2016 @ 14:22:14

    Manuela
    w przypadku kłopotów komputerowych, jeśli nie wiesz co robić, trzeba poprosić kogoś na tym się znającego aby fizycznie przyszedł i naprawił sytuację.
    Może być potrzeba wgrania dod. oprogramowania:

    https://www.google.pl/search?q=acc+codec

  15. Manuela
    Kwi 20, 2016 @ 16:41:01

    Dziękuje Henryku, odbiera 🙂

    Andrzeju, mój komputer nie jest najnowszy, wiec może tu jest problem. Bądź co bądź już rozwiązany. 🙂

  16. SwiatDucha
    Kwi 20, 2016 @ 20:12:56

    Manuela, wybierałem najbardziej podstawowe ustawienia aby każdy dobrze jeżdżący starszy komputer sobie mógł poradzić z odtworzeniem nagrania. Problemem z wiekowymi komputerami przy odtwarzaniu tego akurat pliku może być często ich zapchanie, zatłuczenie, nieodnawianie systemu. Albo brak tego kodeku, który wskazałem.

    Bo jeśli chodzi o nowoczesne filmy o dużej rozdzielczości, o HTML5 itd to już kłopot może leżeć gdzie indziej – sprzęt nie dać może rady nowym standardom, nowym sterownikom itp..

    Osobiście mam komputer prawie dziesięcioletni i nie zamierzam go zmieniać, nadal dobrze sobie daje radę, tyle, że wiem, co robić, aby unikać „wąskich gardeł” i jakie technologie wybierać. Tu też pomaga mi profil Projektora i 1 z HD.
    Jak tak działam, to naprawdę nie mam powodów do narzekania na sprzęt i oprogramowanie!

  17. oczko
    Kwi 20, 2016 @ 20:25:53

    Dziękuję Andrzeju za odpowiedź.Odsłuchałam nagrania. Zgadzam się z autorem ,,że to dusza podejmuje ostateczną decyzję.Moja uważa ,że ma obowiązek pomagać innym ludziom i jak dotąd na niewiele się zdają moje argumenty, żeby zajęła się własnym życiem a nie mieszała się w cudze sprawy.Jest to na pewno sprawa „karmy” .Po mału zmieniam jej przekonania…widzę to po odczuciach jakich doświadczam ,gdy przypominam jej,że to życie należy do niej a nie do innych ludzi . Chcę również dodać ,że w kwestii trwałości mam inne zdanie… dla mnie nic nie jest trwałe ,nie tylko pieniądze bo tak naprawdę mamy tylko świadomość..jedyna „rzecz” którą zawsze mamy, więc po co odmawiać sobie przyjemności .:)

  18. SwiatDucha
    Kwi 21, 2016 @ 22:27:49

    oczko:
    to dobre wieści, gratuluję!

  19. Marc
    Kwi 25, 2016 @ 11:05:33

    Mam takie przemyślenia. Może osoba ze zdefiniowanym centrum serca może łatwo a więc i „powinna” gromadzić sobie bogactwa, ale będzie jej trudniej otworzyć się na otaczające, „ogólne” bogactwo. Tymczasem bez zdefiniowanego można się łatwo właśnie na nie otworzyć. Na przykład ktoś ze zdefiniowanym centrum kupi sobie domek nad jeziorem, a ktoś bez zdefiniowanego będzie sobie wynajmował. Czy ktoś ma lepiej? Niby fajnie mieć swój domek, ale ile się tam spędza czasu w porównaniu do kosztów zakupu, utrzymania. Żeby się choć trochę opłacało, trzeba tam regularnie jeździć, czyli jeździć w to samo miejsce. Tymczasem wynająć sobie można domek raz w górach raz nad morzem raz nad jeziorem i to płacąc tylko za okres pobytu, do tego ktoś go przygotuje, posprząta itd. Jak rozumiem centrum niezdefiniowane może działać lepiej lub gorzej. Gorsze działanie mogłoby natomiast skutkować dwiema rzeczami – próbowałby gromadzić bogactwa, a jak by zbyt nie wychodziło mógłby nawet mieć chrapkę na rzeczy innych (tych „bogatszych), do tego inni ludzie próbowaliby mu narzucać co ma robić z tym co już ma. Dobre działanie, oparte na poczuciu bezpieczeństwa, wysokiej samoocenie dawałoby ułatwienia w korzystaniu z różnych otaczających człowieka bogactw, a to łatwo by wynajął właśnie mieszkanie, domek, czy coś innego, doceniłby park do którego każdy może przyjść (a nie własny ogródek), znalazłby korzystny leasing zamiast kupować samochód itp.

  20. Marc
    Kwi 25, 2016 @ 11:09:03

    W sumie mam różne doświadczenia z tego co opisałem. Ludzie często oferują mi a to, że mnie podwiozą gdzieś, a to zaproszą na film bo sobie kupili kino domowe itd. Miałem też sytuacje, gdzie strasznie próbowali rządzić co mam zrobić z tym co mam, no i bywało, że chciałem jakby trochę na siłę z czyjegoś, jakby on miał obowiązek coś mi dać.

  21. Marc
    Kwi 25, 2016 @ 11:11:30

    Jak już jesteśmy przy pieniądzach, to ciekaw jestem co inni myślą o zarabianiu takim, że ktoś coś zrobił i dostaje potem procent, tantiemy itp. Spotkałem się ostatnio z takim komentarzem w sieci, że ktoś tam coś opracował i dostaje teraz procenty od zysku, tymczasem komentujący jest hydraulikiem i tym systemem powinien brać procent od każdej spuszczonej w ubikacji wody i że każdy powinien raz zarobić za to co zrobił i pracować dalej.

  22. SwiatDucha
    Kwi 25, 2016 @ 20:01:59

    Marc, dziękuję ci za ciekawe spostrzeżenia

  23. Marc
    Kwi 25, 2016 @ 20:56:03

    Ciekaw jestem, czy inni rozumieją to podobnie. Co Ty myślisz Andrzeju o tym?

  24. SwiatDucha
    Kwi 26, 2016 @ 16:04:04

    >Co Ty myślisz Andrzeju o tym?
    o czym?

  25. Marc
    Kwi 26, 2016 @ 16:12:33

    O tym, że niezdefiniowane serce ułatwia korzystanie z „ogólnego” bogactwa.

  26. Marc
    Kwi 26, 2016 @ 20:00:42

    Ciekawy moim zdaniem artykuł o tzw. sukcesie. Polecam.
    http://stohnij.pl/obsesja-sukcesu-i-tyrania-rownowagi/

  27. Aga
    Sier 12, 2017 @ 17:47:25

    Moje doswiadczenia sa takie: odkrylam siebie w tarocie i w zwiazku z tym temat poziomow rozwoju duchowego najogolniej mowiac przestal mnie interesowac, nie daze do ‚wejscia na wyzszy poziom, ani do tego by jakas klasyfikacja mnie opisywala’ natomiast ufam w pelni kartom, ktore pomagaja mi analizowac moja sytuacje i daja odpowiedzi na pytania, ujawniaja mi prawde od duchowosci z bezposrednim zwiazku ze swiatem materialnym. Dzieki wiedzy odkrylam moje korzenie rodzinne. Duchowosc ludzi bogatych polega na tym, ze nie daza do bogactwa, tylko nabywaja je w drodze, bedac bardziej prakmatyczna- oni nie licza pieniedzy w rzeczywistosci, oni nimi ‚rzucaja’.

Komentarze

Follow Opowieści o duchowości on WordPress.com
