Inicjacja w wyższą kastę

Kolejne pliki audio w temacie co prawda dosyć rzadkim, natomiast owszem, występującym. Dotyczy to osób wydających się być „specjalnymi”, czy wręcz „z lepszej gliny ulepionymi”. Często to dotyczy osób zaliczanych do arystokracji w obecnym albo przeszłym wcieleniu [rdzeń „aryst.” to Ari, jak u Aryjczyków]..

A jednocześnie nie musi to być efektem działania symbionta. Znam osobę z takimi inicjacjami mającą spore wejście i wzorce ofiary, więc z „przeciwnego obozu” co symbionty. Inicjacja ta jest „sprawą prywatną”, czy wręcz jest ukrywana, a przynajmniej taka osoba nie chwali się, że coś takiego posiada. Dopiero baczna obserwacja pozwala na odkrycie i rozróżnienie od innych form obciążeń.

W drugiej części przeprowadzam porównanie między tą inicjacją a symbiontem i wejściem.

Część pierwsza

Część druga

Inne „Duże imiona”: Wiktor, [możecie podpowiadać swoje propozycje do listy, jakie pamiętacie, bo mi się koncept skończył :)]

8 komentarzy (+add yours?)

  1. namaste
    Kwi 29, 2016 @ 18:26:54

    Andrzeju, zaczynam tęsknić za Twoimi stronami w całości przedstawianymi w formie pisanej :((( Prawdę mówiąc znacznie bardziej wolę Cię czytać, niż słuchać. Lubię Twój styl pisania. A poza tym jakość mojego internetu nie jest najlepsza, czasami przerywa, no i muszę się wsłuchiwać w Twoje słowa. Pliku dźwiękowego nie można też przelecieć wzrokiem, żeby sobie na szybko przypomnieć, co w nim było. Może zechcesz jednak wrócić do dawnej tradycji prowadzenia bloga?

  2. Marc
    Kwi 29, 2016 @ 21:14:24

    Ja popieram nagrywanie.

  3. deazehai
    Kwi 30, 2016 @ 01:20:58

    No tak, jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził.
    Ja uważam, że nagrania posiadają coś bardzo cennego, czego nie posiada tekst – mianowicie emocje zawarte w głosie, jego modulację i to wrażenie bliższego obcowania z autorem :). To dobra odmiana po setkach postów pisanych. No i tyle lat czytania „Andrzeja”, a tu nagle możemy go usłyszeć. Fajna sprawa. Oczywiście, pliku dźwiękowego nie da się przelecieć wzrokiem, jednak coś za coś. Ideałem byłoby chyba wstawienie nagrania dla „słuchowców”, a pod spodem skryptu dla wzrokowców, ale podejrzewam, że wymagałoby to znacznie więcej pracy…

  4. SwiatDucha
    Kwi 30, 2016 @ 07:35:00

    Dzięki za miłe słowa, tekstów chyba jest dużo, przynajmniej dla mnie. Opublikowanych jest ponad 250, więc można sobie coś wybrać 🙂

    Chcę zrobić listę „Dużych imion”,
    Jeśli macie pomysły, to podajcie swoje propozycje w komentarzach!

  5. Niftu
    Maj 01, 2016 @ 10:38:24

    Słucha się dobrze, trochę jak wykładu, tylko druga część jest powtórzeniem pierwszej albo tym samym plikiem, tylko krótszym. Już nie porównywałem tego dokładnie, ale tekst ten sam.

    To bardzo ciekawy temat. Jakbym słuchał opisu o sobie samym, tylko na odwrót :] Zauważyłem, że patrzę na świat na odwrót. Myślałem, że mam krokodyla, ale po analizie pana Henryka wyszło, że mam Wejście. Musiałem trochę się napocić, żeby zauważyć, że jednak faktycznie to jest Wejście, bo tak bardzo identyfikowałem się z krokodylami, że myślałem, że jestem jednym z nich :] Teraz znowu słucham o kimś, kto jest „z wyższej kasty” i myślę o sobie, że to o mnie. Ale to znów jest ten sam kłamliwy mechanizm identyfikacji. Wydaje mi się, że jestem kimś, kogo ubóstwiam, że jestem taki jak oni, a tak na prawdę jestem ich ofiarą. Utożsamiam się z krokodylami, staram się robić to, co oni, żyć tak, jak oni, ale to na nic się nie przydaje, bo po prostu zachowuję się jak bawół, który uwierzył, że jest pelikanem. Mówi się, że jak znajdziesz się wśród wron, musisz krakać tak, jak one – albo samotność.

  6. SwiatDucha
    Maj 01, 2016 @ 11:09:57

    Niftu:
    więcej zauważeń, więcej refleksji, więcej świadomości, samoświadomości

    A pliki mają wiele wesołych błędów, ja wiem 🙂

  7. ananda777
    Maj 01, 2016 @ 12:14:19

    Inicjacje w arcykapłanke są takimi ciezkimi obciazeniami.to kasta wybranych kobiet,oddanych bogu,ktore mialy byc ubostwiane przez lud,wygladac jak boginie.nie wolno im bylo uprawiac seksu i miec dzieci.Miały byc podziwiane.Obecnie takie osoby,zdegradowane do „kasty”zwyklych kobit,maja pomieszanie.wewnetrznie cierpia bo chca milosci,ciepla,zwyklego zycia,a inicjacja nakazuje im byc boginiami,kims wyjatkowym.cierpia poza tym na lek przed bliskoscia.Tak kiedys ludzie bawili sie w zycie a teraz trzeba to rozkminiac i odnalezc siebie prawdziwego,posrod tych masek i sztucznych zabezpieczen.Jedna sprawa to przyjac inicjacje a druga jeszcze-to byc inicjatorem.Nie wiem jaki to odpowiednik w HD-oby nie manifestor;).Choc moze stąd ta tendencja do zamkniecia aury ze strachu przed konsekwencjami karmicznymi.Podsumowujac,tego jest bardzo duzo,roznych obciazen.jak starsze dusze to w ciemno mozna powiedziec ,ze kolekcjonuja wiekszosc,zwlaszcza jak dusze sa z linii upadku swiadomosci.jak spojrzec w ksiazke Żądły o regresingu-to jest z kilkadziesiat roznych typow obciazen i inicjacji,kodow.W sesjach regresingu probowano dobierac sie do kazdych i po kolei oczyszczac.kopano,uwalniano,kopano i uwalniano.Nie jestem bardzo obeznany czy dokopano sie do konca i czy proces uwalniania byl skuteczny czy tylko pozorny.poza tym nawet jak sie zdejmie inicjacje to wzorce zachowania,przyzwyczajenia,nawyki i tak pozostaja a czlowiek jak starszy(a tacy zwykle dochodza do pewnej glebii i potrzeby zmiany),to trudno mu zmienic nawyki.Nie mniej w ktoryms momencie sama swiadomosc i akceptacja siebie jakim by sie nie bylo juz jest duzym kapitalem na przyszlosc.Warto rozpoznawac w sobie takie sprawy jak te o ktorych mowi Andrzej.Nie wazne czy poparte inicjacja,czy wzorcem,i na kazdym kroku w samoobserwacji je odnotowywac i zmieniac.Tak proponuje wlasnie David R.Hawkins w „Technice uwalniania”-bardzo podobnej technice do regresingu.Zauwazyc wzorzec,mechanizm,ktory nie sluzy,jest ponizajacy dla innych,wywyzszajacy nas np.,i go uwolnic-w regresingu byloby to odliczanie i przypominanie sobie pierwotnego momentu powstania wzorca…Kurde,ta ananda777,to troche nandenty nick,jak u mnie w codziennym zyciu tej anandy to malo.jeszcze te 7-ki;).

  8. SwiatDucha
    Maj 02, 2016 @ 19:45:52

    ananda: 🙂

Komentarze

Follow Opowieści o duchowości on WordPress.com
