12 poziomów subtelnych

Plik dźwiękowy, opowiadam o 12 poziomach subtelnych. Poruszane tematy:

– nie dowierzam opisom „numerycznych gęstości” subtelnych
– ciała od 1 do 7:
minerały
rośliny
zwierzęta
człowiek typu 1 do 4 (więcej)
– poziomy od 8 do 12 (istnienie ciał od 10 do 12 jest to moja hipoteza):
poziom anupadaka
poziom adi
poziom twórczości
poziom zaistnienia
poziom istnienia

 

[Link do pliku audio]

Jest to wstęp do zrozumienia moich hipotez dotyczących dwuetapowego procesu warunkowania człowieka, którego dopatruję się w naukach systemu Human Design.

7 komentarzy (+add yours?)

  1. Marc
    Maj 12, 2016 @ 17:19:01

    Ciekawe. Zwróciła moją uwagę ta sprawa specjalności. Kurczę zauważyłem to u siebie.

    A odnośnie przedstawionych ciał – tak się zastanawiam nad ich przykładami. Np. rośliny nie powstają wcale z minerałów, ani bakterie nawet, tylko z nieuporządkowanej ziemi. Taki minerał ma też w sumie prostą (maksymalnie prostą) regularną strukturę, więc za dużo informacji w niej chyba nie ma. Za to życie zaczęło się od złożonych cząsteczek organicznych. Są np. takie cząstki – rybozymy – podobne do DNA ale nie DNA, trochę do białek, ale nie białka, za to mogą pełnić rolę obu z nich – zawierają informację genetyczną jak DNA i kierują reakcjami chemicznymi – jak białka. Prawdopodobnie to początek życia, kiedy dawno temu zaczęly powstawać te cząstki to jako, że potrafiły pełnić obie kluczowe dla życia role jednocześnie, to pozwoliły na tego życia rozwój. Ale krystaliczne w przyrodzie to one raczej nie były.

    Zastanawia mnie też dlaczego np. rośliny nie przekształcają się w zwierzęta, które są na wyższym poziomie, a stanowią osobne od zwierząt królestwo.

  2. Dariusz Wyka
    Maj 13, 2016 @ 23:56:18

    W 2000 r,po kilku latach grzebania w najbardziej brudnych aspektach Siebie,zmęczony i udręczony,zacząłem prosić Boga,WJ,Opiekunów duchowych o zebranie we Mnie w jedno miejsce wszystkiego,co złe we Mnie i pozbycie się tego za jednym zamachem.Po 2-óch tygodniach wylądowałem na stole operacyjnym,z pękniętym wrzodem żołądka(wcześniej nie miałem oznak choroby wrzodowej) i zapaleniem otrzewnej.Nauczyłem się pokorniej prosić o zmiany w życiu… Ciekawe na,którym ciele wywołałem to poruszenie.Pasuje do twórczości,ale sądziłem,że niżej.Przejawy działalności na niektórych ciałach(od zgrubnych do subtelnych),jak czyny,słowa,myśli,idee,intencje jakoś sobie dopasowuję.Mam kłopot z czymś,co Ja nazywam Pierwotną Intencją.Gdzieś Mi to umyka.Z ciekawostek:Ja ciało zaistnienia nazwałem Ziarninowaniem.Pozdrawiam.Darek.

  3. Dariusz Wyka
    Maj 14, 2016 @ 01:13:36

    W 2000r,po kilkuletnim grzebaniu w najciemniejszych Moich zakamarkach,sądząc,że ten koszmar nie ma końca zacząłem prosić Boga,Wj,opiekunów duchowych o zebranie wszystkiego,co we Mnie zle w jedno miejsce i wyrzucenie tego za jednym zamachem.Mimo,że nigdy wcześniej nie miałem objawów choroby wrzodowej,po dwóch tygodniach ciężkich cierpień wylądowałem na stole operacyjnym w stanie agonalnym.Perforacja żołądka i zapalenie otrzewnej.Teraz proszę z większą rozwagą i pokorą.ciekawe,na którym ciele wywołałem poruszenie.Pasuje niby do Twórczości,ale myślałem,że znacznie niżej.Nie mam większych problemów z rozpoznaniem działalności (od zgrubnych do b.subtelnych),jak czyny,słowa,myśli,idee,intencje(w takiej kolejności). Ale mam olbrzymi kłopot z dopasowaniem,czegoś co ja nazywam Pierwotną Intencją. Z ciekawostek:Ja sobie nazwałem ciało zaistnienia Ziarninowaniem…Korci Mnie,żeby grzebać dalej,ale rzeczywistość skrzeczy i wracam do pierwszej( u Mnie-niezdefiniowanej)czakry HD.akurat się miotam:czy tylko ją zasilić energią od zdefiniowanego przewodnika ,czy z pyszałkowatą buntowniczością nie zaryzykować redefinicji…Jeśli to dla Mnie niemożliwe,to niechaj życie szybciutko da mi lekcję. Już Mi się nie chce cierpieć długo… I jak zwykle,na własne życzenie…Tylko ja tak lubię samotność(profil 6/2),a tu trzeba być z ludźmi…I wielu przyjaciół Mi wybiera,wrogów samemu szukać nie pozwala…Fajnie,że Jesteś Andrzeju! pozdrawiam.Darek

  4. namaste
    Maj 14, 2016 @ 10:10:20

    Andrzeju! Bardzo żałuję, ale nie mogę odsłuchiwać plików w tym formacie 😦
    A tymczasem z plikami Marka (radiosamiec), do którego był tu nie tak dawno link, nie mam żadnych problemów. Kiedyś mogłam też odsłuchać Twój plik w formacie zmienionym przez Henryka. Czy dałoby się coś z tym zrobić?

  5. SwiatDucha
    Maj 15, 2016 @ 12:11:59

    Witaj Namaste.

    Te pliki są plikami audio, jednymi z najbardziej popularnych [link do porównania] opracowane przez Apple, Nokia i Sony. To nie jest firma krzak jakby ktoś mógł sądzić, na podstawie tego, że jego komp tego nie odtwarza.

    Ja rozumiem, że są osoby publikujące na YT i tam wszystko chodzi. Ja jakoś nie chcę obciążać ani mojego łącza ani robić ruchu w sieci, i zamiast 100 MB przesyłam 5 MB. Jeśli ktoś będzie pytać, który sposób przyczynia się do obciążenia środowiska, natury, do smogu elektromagnetycznego, to za odpowiedź można dać te dwie liczby.

    Otóż po prostu komputer potrzebuje odpowiedniego oprogramowania, czyli kodeków.
    Przykładowe są tu:
    K-Lite Codec Pack 12.1.0 Basic
    [link]

    AAC was developed with the cooperation and contributions of companies including AT&T Bell Laboratories, Fraunhofer IIS, Dolby Laboratories, Sony Corporation and Nokia. It was officially declared an international standard by the Moving Picture Experts Group in April 1997. It is specified both as Part 7 of the MPEG-2 standard, and Subpart 4 in Part 3 of the MPEG-4 standard.[5]

  6. namaste
    Maj 19, 2016 @ 19:31:15

    Drogi Andrzeju,
    Dziękuję za obszerne wyjaśnienia. Wybacz, ale ja jestem informatyczną analfabetką, więc po prostu nie mam zielonego pojęcia, dlaczego coś mi „chodzi”, a coś innego nie. Zainstalowałam to, co polecasz, ale niestety niestety nadal przy próbie pobrania otrzymuję komunikat :”Twoja przeglądarka nie może pobrać pliku.” 😦 😦 😦
    Nie rozumiem, czy tylko ja mam takie problemy?
    Ps. Zmieniłam przeglądarkę i nic to nie zmieniło.

  7. SwiatDucha
    Maj 20, 2016 @ 21:27:16

    namaste,
    bardzo mi przykro, że takie coś ci się dzieje.

    Jedyne co mogę zrobić, to zwrócić się do innych osób z pytaniem:
    Czy u was też są kłopoty z pobraniem tego pliku?

    Bo jeśli tak, to znaczy, że coś jest niedobrze ustawione na stronie, i będę to poprawiać.

Komentarze

Follow Opowieści o duchowości on WordPress.com
