Czy masz zgodę na lekkość?

W pliku audio różne aspekty dotyczące pytania: „czy możemy prowadzić lekkie życie?”

Pewne osoby kojarzą podświadomie duchowość z kłopotami w życiu, z życiem pełnym ciężkich doświadczeń. A osobowość, jakby spytać, będzie deklarować, że bardzo chce z tych problemów wyjść.

„Czy możemy prowadzić lekkie życie będąc zaangażowani w duchowość?”

Na ile na nasze lekkie życie ma wpływ osobowość a na ile nasza Dusza?

Czy mamy wpływ i jaki na lekkość w naszym życiu?

Inspiracje dla Duszy dotyczące lekkości w życiu.

[Link do pliku audio]

 

10 komentarzy (+add yours?)

  1. Marc
    Czer 02, 2016 @ 11:02:07

    Dla mnie ciekawe. Widzę u siebie niektóre wzorce z tych opisywanych np., że ciężkie życia dodaje poczucia wartości itp (teraz jak to piszę to się dziwnie czuję nawet). Od pewnego czasu pracuję z poczuciem bezpieczeństwa, niewinnością i samooceną i zaczęły się pojawiać takie fajne lekkie odczucia, trochę to przypomina np. poczucie jakbym np. siedział latem nad jeziorkiem na trawce sobie w lekkim słońcu, uczucie fajności, spokoju radości, bezpieczeństwa i do tego energii. Czasami pojawiają się różne skojarzenia-obrazy w głowie. np. pojawił mi się taki obraz człowieka który jakby wyszedł z czegoś ciemnego do innego jasnego świata i się teraz właściwie trochę zdziwiony i zachwycony rozgląda. Najpierw były jednak różne powiedzmy nieprzyjemne odczucia.

  2. Niftu
    Czer 03, 2016 @ 22:12:20

    To interesujące. Nie parzyłem na to jeszcze w ten sposób. Teraz widzę, że dusza, choć ślepa, głucha i niema jak te trzy małpki, to nie potrzebuje refleksji. Ma przecież ciało, wyposażone w 5 zmysłów, bardzo skomplikowany mózg, który wykonuje tysiące operacji oraz umysł/nadzorcę i osobowość. Teraz moje stare wyobrażenie duszy, czyli takiego ducha lub ciała, tylko przezroczystego kojarzy mi się bardziej z filmami niż z rzeczywistością. Moje wyobrażenie duszy zmieniło formę. No więc to moja osobowość i mój intelekt jest odpowiedzialny za takie zrozumienie, żeby było dobrze. Ostatnio więc, po pewnych wydarzeniach dotarło do mnie, że jeśli denerwuję się, gdy widzę siebie w lepszym życiu, to znaczy, że nie akceptuję takiego siebie. Nie mogę przekroczyć pewnego poziomu życiowego, bo nie akceptuję siebie, swojego obrazu na tym poziomie. To nie zewnętrzne warunki, czy sytuacja mi czegoś nie pozwala, ale ja sam nie pozwalam sobie zobaczyć się w nowej roli. Łatwo to odczuć, gdy wyobrażam sobie siebie w dobrze płatnej pracy, gdzie nie przeżywam agonii, a nawet jeżdżę lepszej klasy samochodem. Po tej praktyce akceptowania siebie w wizualizacji swojego sukcesu nagle trafiłem na możliwość popracowania jeden dzień, próbnie, w lepszym miejscu, a być może nawet takim, które mi się marzyło. Później też był wypadek i trochę obiłem samochód, ale nie ja byłem sprawcą więc dostałem auto zastępcze, którym będę jeździł, zanim mój zostanie naprawiony, a w nim czuję się jak prezes 🙂 Coś się zmieniło. Dusza jak gdyby coś zrozumiała i reakcja była szybka, ale starym torem, czyli poprzez katastrofę. Możliwość pojeżdżenia nowym drogim samochodem za wypadek, oraz krótka praktyka pracy w wyższych standardach za cenę całego dnia, korków, zmęczenia i głodu. Jest to na pewno jakaś metoda i na pewno praca nad tym sprawi, że coś się zmieni bez jakichś większych szkód czy jakiegoś nadludzkiego wysiłku. Wierzę w to 🙂

  3. Manuela
    Czer 05, 2016 @ 20:11:25

    Ostatnio otrzymałam odpowiedź od duszy, gdzie tkwi problem braku obfitości w życiu. Byłam przekonana, że to ona tak wybrała. Otrzymałam odpowiedź, że problem tkwi bardzo głęboko w mojej podświadomości jako karma rodowa przekazana przez przodków w postaci negatywnych przekonań na temat bogactwa i ludzi bogatych, które oni wspierali wierzeniami zaczerpniętymi z religii. Innymi słowy przekazali mi podświadomy wstręt do bogactwa. Rozwiązaniem tego jest błogosławienie bogactwa i ludzi bogatych.

  4. SwiatDucha
    Czer 06, 2016 @ 16:26:43

    Manuela: bardzo fajnie! Tak trzymać!

  5. Manuela
    Czer 08, 2016 @ 20:18:09

    🙂

  6. Marc
    Czer 10, 2016 @ 18:40:18

    Manuela, biorę dla siebie to, co napisałaś 🙂

  7. Manuela
    Czer 12, 2016 @ 23:13:13

    Ależ proszę 🙂

  8. Molu
    Czer 21, 2016 @ 18:16:58

    słuchając audycji wyczułem poruszenie na poziomie anupadaka. dziękuję 🙂

  9. SwiatDucha
    Czer 21, 2016 @ 21:15:39

    Molu, miło.

  10. pxy2p
    Lip 15, 2016 @ 11:36:03

    Dziękuje

Komentarze

Follow Opowieści o duchowości on WordPress.com
