Jaki to wiek Duszy?

Macie tutaj film z pewnym panem, bardzo ładne to wibracje są i pytanie: jaki wiek duszy pan ma?

Ewentualnie jak komuś się odnajdzie to jakie jest pochodzenie duszy, czy pan ma ducha?

Link do strony o wieku dusz.

Wiek dusz

5 komentarzy do “Jaki to wiek Duszy?

  1. piekna

    Ten gość jest zbyt słodki – mi brzmi lekką fałszywością. Część jego wibracji jest przykryta jakimś całunem.
    Jest duszą smoka. żywioł ziemii. Nie wiem jak stara to dusza , ale nie najmłodsza. Duch wydaje się uśpiony.

    Odpowiedz
  2. eleanay

    Pan wydaje się mieć Starą Duszę, takie 9-11. Pochodzenie Duszy – smok? Ducha raczej ma. Co do obciążeń, to raczej nie wyczuwam, może jakieś malutkie wejście?

    Odpowiedz
    1. Andrzej Autor wpisu

      też tak odczułem.
      To jest taki jakby element w obszarze amerykańskim, gdzie wiek duszy typowo jest około 3-4 maximum 5,a pan ma dajmy na to właśnie dziewięć, natomiast więcej bym nie szacował raczej, bo tam nie ma takich od początku życia dążeń do samoświadomości, dopiero taki wielki eksperyment musiał przejść żeby się otworzyć na duchową stronę życia.

      Odpowiedz
      1. eleanay

        Filmu nie zdążyłam obejrzeć, wnioskowałam na podstawie kilku klatek. Moją uwagę zwróciły na pewno jego oczy i twarz o subtelnej energii.

Komentarze

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.